Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Poka¿ wszystkie komentarzeBardzo podoba mi siê przeprowadzony przez redakcjê test, jednak z in¿ynierskiego punktu widzenia subiektywne odczucia podczas jazdy to trochê za ma³o. Wypada³o by jeszcze obiektywnie zmierzyæ przy pomocy systemu GPS próby przyspieszeñ: 0-100km/h, 0-140, 0-160, 0-200 itd oraz próby elastyczno¶ci silnika na najwy¿szym biegu 60-100km/h, 100-140 i 140 -200. Takie pomiary da³y by miarodajny wynik czy silnik nowej R1 to rzeczywi¶cie rewolucja czy zwyk³y chwyt marketingowy, inny d¼wiêk silnika i nic poza tym.
OdpowiedzZgadza siê. Problem w tym, ¿e w obiektywnych pomiarach najczê¶ciej najlepiej wypada Kawasaki... :) Ju¿ wiesz co mam na my¶li:) Niestety najwa¿niejsze cechy motocykla sportowego, takie jak zachowanie przy maksymalnych obci±¿eniach (hamowania, przyspieszenia), praca zawieszeñ itd, s± bardzo trudne do zmierzenia i policzenia... a nawet je¶li siê to uda, to ci±gle pozostaje problem czy to rzeczywi¶cie jest miarodajne.
Odpowiedz